Saturday, September 20, 2014

Universitassss

Assalamualaikum..

heelllo kelllo belllllooo aish dah berbulang dah ceq tak hupdate blog . sejak dri post lepas aku dah terus jadi tanggang memang dah tak ingat langsung yang aku ni ad pelihara sebuah blog . yep tahu tak de orang baca pun blog aku ni tapi aku nak sangat blog aku ni journal aku dari zaman sekolah menengah sampai lah aku dah kawin beranak pinak HA HA HA ! at least bila nak tahu kenangan lalu aku boleh la scroll blog aku ni .

jadi selepas SPM. maksud aku selepas result..  walaupun result aku agak lah kecundang tapi alhamdulillah aku bersyukur aku tak ada lah hebat mana tapi setakat ni result tu lah membantu aku meneruskan khidupan aku sekarang ni haaa. jadi aku dah jadi mahasiswa sisi universitas rotis rotas dah haaaa..  tapi sekarang pun dah nak habis sem dah HAHA aku baru update dah nak final dah ni pun oiii .. hahah

jadi aku sambung study aku di UITM DUNGUN TERENGGANU hehe DIPLOMA IN INVESTMENT ANALYSIS.

setakat ni okay lah jugak .. walaupun aku kena study acc balik tapi okay lah tu .

haaa jadi ni je lah nak habaq kat depa sumaaaaa !!! insyallah i will bringing more post in here as i want to make it as my journal haa nampaaak daaaaak hahahah .

environment di sini pun okay ada pantai boleh la aku jiwangg jiwang kalau aku kena repeat kaa memang berlagu tepi pantai la aku ! .

biasalah bila masuk tempat baru dapat kawan baru my coursemate and classmate are pretty fine . alhamdulillah banyak lah jugak membantu aku ni haa ala aku kan tak beraapa nak betul sangat tapi sedikit sebanyak diaorg la betul kan aku ni haaa.


so there she is ... ni roomate aku haa ekceli schoolmate aku . tak sangka pulak sekolah sekali blh masuk u sekali sebab aku dgn dia je batch maher yg perempuan dpt msuk sni huhu okaylah jugak takde la sesaat mana aku ni at least ad jugak lah kawan hehe then ad neeta and mimi . a room we shared 4 persons in it .

dan aku tak sempat nak amik gmbr dengan coursemates hahaha maklum la busy study tak sempat nak selfieeee hahahaha bodoh kalau percaya


ni gambar masa piii melaka !!! insyallah akan diupdate setelah sku selesai final niii ! tak zabar dah nak balik kelantan ! hui hui ok jam dah 3 am pwincess nak beradu dulu ! gooood morning !

No comments:

Post a Comment