Monday, April 21, 2014

dah lama

assalamualaikum

haip haip haip dah lama tak berjiwa di sini
dah lama tak mencurah di sini
dah lama tak cari ketenangan di sini
dah lama tak berbahagia di sini
dah lama aku tak kembali ke sini .

i was tooo busy mending my life sejak result eshpiem dah keluar i tend to be more silence . ye lah aku tak sanggup nak lontar satu perkataan pun except alhamdulillah .
sejak dari tu hidup aku agak lah tak berapa nak betul dah aku jadi lebih senyap malas nak senyum mungkin aku tak cukup kuat untuk hadapi alam dewasa .
satu per satu masalah datang aku bukan nak merungut tapi aku rasa aku dah tak tahan sangat sangat .
tapi allah telah kata dia tidak akan menguji seseorang itu di luar kemampuan hambanya .
setiap kali aku ditimpa musibah ayat itu selalu crossed aku punya minda .
dan sebab itu lah aku senyum there must be a hidden surprise besides this .
then here i am smiling for the world hehe .


selamat malam .

No comments:

Post a Comment