Wednesday, January 1, 2014

pe kabor due rhibu empot belash

assalamualaikum

mak aii awat awal sngt haha aku rasa macam percaya tak percaya tu macam was was eh betul ke hari ni dah 2014 betul ke ari ni aku dah 18 betul ke hari ni aku takyah nak berperang dengan jam leloceng nak gosok baju macam orang gila pastuh nak bangun pepagi gosok gigi urgh pastu pegi sekolah ! betul kah ini ya rabb ?

hahahhaahha *jetik lubang hidung*

betula hari ni aku dah macam separuh dewasa separuh je ok tak dewasa sepunuhnya lagi dek ketinggian aku memang cantaik je pagi ni aku tak yah dah nak mampuskan jam loceng dah tak payah dah nak gosok baju baju sekolah cukup lah 11 tahun aku buat benda alah tu hahaha

ok dah .

aku malas nak cite pasal sekolah .hihi

soooooo .. bila dah masuk tahun baru ni memamng bersemangat wajar lah semuanya nak baru azam baru cita cita baru kuikuikui tapi hampeh lah kalau setakat nak baru je tapi tak ada effort nak perbaiki kan yang lama memang mati hidup 7 keturunan pun tak dapat yang baru seh . *usap janggut*

jadi bagi orang yang kurangg bermnotivasi dan kesivikkan tahap sifar aku tak berazam sangat lah  . ko nak tahu nape ? sebab azam tahun lepas satu pun aku tak dapat nak buat lagikan nak tambah azam yang baru hahahahaa mati pucuk lah aku *ops*

lagi pun enam bulan pertama ni kehidupan aku dah macam penggangur yang berwibawa kerana hanya makan minum tidur bangun melabur kah kah kah tapi ko jngan ingat aku ni pemalas macam korang malas malas aku ni pun aku tolong mak bapak aku tau meniaga kat kodai haaa mana nak cari anak yang baik macam aku ni ! *kerut kening* hahhaa

tak ah in the meantime aku cari lah duit weh ko ingat mak bapak aku ni pemurah sangat macam sape ntah ppmpuan negro tuu ah oprah winfrey  ke  nak bagi duit kat aku memang tak ah kan lagi pun makan duit sendiri rasa nya jauh lebih sedap dari makan duit mak bapak hal ini demikian kerana duit sendiri ni kita boleh rasa ye peluh peluh siang malam berkerja jadi ada penambah perisa la siket rasa macam masam masam manis jew hiks

ok memang entry aku kali ni entah pape jerk .

sooo ko ingat tak tarikh 24/12/13 haaaa jangan jadi kura kura dalam perahu pura pura tak tahu ! aku berpantun siap berangkap haa brthday aku ahhh . tapi malangnya aku ingatkan brthday yang ke 17 ni ala ala sweet sixteen macam dalam mtv tu ghupenye hampah hangat hangat tahi ayam sungguh keh keh

takpelah tak sweet sixteen sour seventeen pun tak apa kadang kadang kelainan ah paling besh kui ayat pujuk diri sendiri .

ok berbekalkan memori yang tahun lepas *2013* moh la kita berthrowback bersama captain cantik lisha ye . hahaha

ok meh malam 24 tu yang aku ingat nye ahh elly whtsapp aku masa tu baru 11;30 tak silap memang 30 minit lebih awal dek takut beratur lah pasni nak wish ak hahaha berlagok ye ko lisha .


 yeayyyy elly surprised kan aku dengan ini masterpiece bagi aku ini lah art paling cecantikkk di dunia kui kui elly i love you more than you thoughttt !!!! hahaha ok sebanarnya aku ni kpork jugak maksud ak kpop hahaha aku tak minat banyak band pun top of my idols big bang after that exo 2 groups ni lah yang paling ku sanjung memang aku tak layan group lain sebab macam hampeh berpondan kahkahkah jahat meno mlut aku nih kang berang kpopperss yang lain kihkihkih 

saengil chukae tu lah elly tulis thank youuu ellyyy !

dan lepastu miya call aku hekhek memang on the phone ngnn aku je lah siap nyanyi lagi tapi takpela sebab dia kena off ke china lepas ni .. balik nanti hadiahkan aku lelaki hensem ye hehe

then lorna shasha kak saja farah pun call jugak then my only one dongsaeng shazlin memang tip top ah wishesh diorang aku baca nak memangis air mata darah kerana masih ada yang sayang ghupenye diriku ini hahaha then yatiii walaupun dia wish lambat skit tapi ok la aku faham dia tengah busy asalkan wish sudah kalau tak memang membara api api lautan pasifik keh keh keh

then pagi tu hm macam hari hari biasa plan awlnya aku nak masak spaghetti tapi kawan kawan aku semua xleh nak datang ramai yang off kl jadi berkubur lah private party aku then aku ajak si elly je lah makan makan hehe tu pun lewat petang ko tahu la aku ni kan memang siput sikit keh keh keh



berbekalkan semangat waja menujulah kitaorangg ke pizza hut jew . hahahahaha dua orang jew ok tapi kira ok ahh dari celebrate sengsoranggg




bersama kengkwan pelahap ngeh negh just pizza spaghetti garlic bread mushroom soups chicken wing fruit cake and mini pavlovaaa just costs rm 40 hinggit haa murah kangg jimat budget aku ni lah keuntungan private party jimat,selamat dan menyedapkan keh keh keh


and after all spaghetti entah pape entah nama aku tak sempat nak hafal rasa sedap tapi agak berminyak lah dan pedas bagi aku biasa je dah la udang kecil je tapi portion dia agak ok lah memag kenyang aku terpaksa tahan waiter bawak balikk hihi ingat ye motto utama kita kejimatan !

dan bila pegi piiza hut memang super supreme je aku order aku memang pantang recipe baru baru pizza punya hampeh ah tak sodap langsungg !

and the pavlova the price was rm 6.70 rasanya sangat mengecewakan aku ingat kan cute cinonet ghase sedap haha ghupanya hampeh pavlova ni manis sangat kalau aku makan ni memang kena tahan masuk hospital emrgency disebabkan kadar gula yang tinggi dalam darah jadi pengajarannya dont judge a book by its cover keh keh tengok walaupun kecutetan pavlova menggoda mata aku , aku tetap boleh kritik macam juri master chef tauuu kehkehkeh

dann fav part is the cake elly belanja hehe memang sedap sangat bawak balik rumah memang licin ah kesedapan nye bercampur dengan orang belanja memang luar biasaaa !!!! hahaha

ok lah aku nak caaaaau dulu jap gi nak post review kasut kak sajaaa pulak !! moga tahun baru memberikan kita rezeki dan kebahagiaan aminnn abaaai











No comments:

Post a Comment