Thursday, December 19, 2013

saaaaaa ull matez

assalamualaikum

lehai semangat nak memblog dah makin membara bara macam tahi unta kui kui kui . tapi sebenoenya takde mende nak cerita pun tapi aku dah bosan tahap moksya mana tak nya hidup aku hari hari dah macam penggagur terhormat makan minum tidur disuap matlamat hidup aku cuma bangun mandi makan dan melabur ok melabur ? memberak bunyi teruk sangat jadi melabur lah nampak cutez sikit teehee

jarang aku tulis entry yang berintipati selalunya entry aku macam harem punya cerita membobel entah apa apa macam lawyerr buruk hiks . tapi begitulah hakikat nya i bukan cam uolssz banyak storry morry sobss

tapi malam yang dingin lagi sejuk yang membeku tulang ni wa ghase nak update psl teman teman gua ! hahah ok .



dah lima tahun aku kenal mereka pahit manis masam masin memang telan bersama sama sampai tercekik dah tekak ni tapi begitulah apa kata orang tua tuu hidup tanpa kawan umpama mati tanpa saksi huauhauhaua . hamek ko aku dah pandai berpuisi dah sekarunx

jadi dalam masa lima tahun aku dah banyak tahu dalam ke luar ke depan ke belakang kawan kawan aku ni . masing masing memang lengglaain karekter nye sigh . tapi bila gabung skali kami akan melengkapi antara satu sama lain . yang mana kurang yang tu bantu jadi sempurna lah friendship ni .


jadi diaorang lah bantu aku bila aku lemah . semua bantu aku . kasih sayang aku sama rata tak ada kurang tak ada lebih cuma ko je yg ghase aku pilih kasih tapi senanya aku tak . tapi bila kadang kadang aku senyap aku menyendiri aku tak cakap sepatah ayat tu maknanya aku marah tak lah marah cuma aku nak ko paham aku ni cuma manusia memang tak sempurna ko mntak aku nak jadi perfect macam miranda kerr ke macam barbara palvin ke memang lew aku tak leh .

sepangjang persahabatan aku jadi diri aku sendiri aku keluarkan flaws aku bia korang terbiasa dan dapat terima aku .




sebab aku ni macam lipas je hahahaha menggerikan bila keluar depan mata tapi senanya aku tak membahayakan cuma menggelikan kahkahkah ngotor ayat ko lisha

jadi konklusi entry aku nye aku cuma nak cakap terima kasih segunung himalaya kerana sudi jadi kawan kawan aku huahuahua sebab aku ni a loner senanya jadi ada diorang dalam hidup aku ni x la kesunyiaan untuk aku menempa hari hari baru kui kui kui

aku rasa aku tak perlu mensi nama nama diorang haha cuba ko buka old old old old post aku sumenyee owang same je mendampingi aku dan aku rasa nama diorang pun dah penuh dalam blog aku ni sampai boleh cantum buat satu perenggan .


aku tak mintak lebih aku mintak moga moga kawan kawan aku semua ni hidup bahagia di dunia dan di akhirat . senyum mereka dah cukup buat aku gembira . bila highschool ni ko memang akan jumpa dengan berjuta spesis manusia yang tak prnah ko jumpe . jadi supporter listener memang penting nak bantu ko .

bully ke pasal kawan rampas bf kawan dan semua jenis setan akan  ada . dan kat situ ko cuma ada tuhan ngn kengkawang je . takkan lah kau heart broken depa nk pi cita ka pengetua ka cikgu ? . jadi cari lah teman sejati sehidup semati someone that will always be there no matter how broken you are .

sebab aku percaya setiap orang di dunia ni tuhan memang wajib kasi soulmate seorang yang akan faham ko seorang yang akan lead . sebab kita semua ada flaw ada kelemahan jadi soulmate lah melengkapkan kelemahan kita untuk menjadi orang yang terbaik keh keh keh .

jadi cukup lah . aku rasa aku bercakap banyak gila ini malam . haha jadi ini je lah entry aku yang paling berintipati setakat ni aku ghase lew . haha

makin hari aku makin sayang je belog aku ni haha . entahlah .
tapi blog aku pun one of my bestfriend biarpun aku bercakap sengsorang dalam ni tapi aku puas gila bila ak publish sesuatu entry.

so guys ! goodnight aku nak layan movie ah hehe .










No comments:

Post a Comment