Monday, December 16, 2013

se-ko-lah

Assalamualaikumzzzzzzz

dah berabad ghasenye tak diupdatekan belogg gua yang dah uzur ni . rasa cam jakung je nak tulis banyak sanagt ceritanya tapi tak tahu gimana mahu nulisnya kehkehkeh berbohong nye aku

and i just wanted to say is i just passes the freaking eshpiem  ghase macam aman damai je hidup aku makin makin hari ni ! ye lah aku tak perlu nak guna otak aku yang kosong ni diiisikan dengan mende mende shekolah ni aku dah muak dah rasa macam nak lari ke hujung dunia sebab nak lari dari sekolah ! woh hahaha

i was bad in there and i guess semua orang dalam sekolah aku tu memang dah menyampah tahap gila nak jadi babi dah sebab tengok muka aku yang cun tak cun nih neghneghengeh peghasan je lebih
tambah tambah i got so many failures in my last examination hahahaha teghuk mena mena doh ni

but it feels better when you let out everything that you have learn haha maksud aku macam ok la belajar 5 tahun belajar dan belajar hahah tapi aku tak belajar lah aku tidur dalam kelas ponteng hahahaa i was really bad i told you

tapi school taught me many lessons of life contaahnya dalam hidup ni semua tak datang bergolek ke menayang ke semua kena ada effort kalau nak hidup ye lah aku ni memang malas tahap tenggiling ! tapi makhluk allah sekeliling aku ni memang banyak sangat tolong aku nih dari takde jiwa ke ada jiwa nak belajar and it was my favorite all the time teacher yess almost the whole batch love her teacher suhaiza .

 


she showed me the right track of life and she really reminds me of my dad haha aku pun tak tahu napeee
when she told me 'belajar itu amanah allah and you as a student you have to take the responsibility'
dari situlah aku mula nak sedar and mase tu aku rase dah habis trial tak silap hahaha for the god sake aku menangis punyalah nak banjir satu makmal kimia . words cant describe betapa berharganya dia dalam hidup aku . ye lah mane taknye aku memang banyak fail masa rasa macam nak jatuh nak mati nak bunuh diri semua syaitan datang mase nak menagmuk semua ada tuhan lah tahu apa yang aku study tak masuk sigh ni la pembalasan nya and it was the worst nightmare in my life that i wont repeat anymore .


and bunch of thanks to pengetua and all the teachers either they taugh me or not tolong aku masa genting walapun aku banyak buat salah alhamdulilah some of them already forgave my mistakes and masa majlis izin ilmu pun i got a big hug from teacher zamani and that was amazing hahaha dan cikgu fizik i could see his eyes was about to cry . i wont forget it .

aku tahu aku cerita ini panjang korang mane duk kenal cikgu cikgu aku ni hahaahah xpela aku cuma nak luahkan and blog is the only place !!!





teacher hanannn ! i adore her damn much !! hahaha her quote is 'bukan senang nak jadi senang bukan susah nak jadi susah' and gambar ni masa prom haha prom lah sangert ni dinner the senior year student at renaissance hotel and ill update soon dinner ni ahhahaa

ok lah dah banyak sangat aku membobel entah apa apa . insyallah doakan kerajinan aku ye nak update hahahaha ok a-d-i-o-s tenenenene








No comments:

Post a Comment