Tuesday, November 20, 2012

Sudara 17.18.19

Assalamualaikum

dah lama senyap malam ni nak bercerita weehe 17 18 19 trip yang kecik diuruskan oleh kanak kanak kattan ke Sudara Beach Resort 3 hari 2 malam dengan harga Rm 70 bersama 17 orang kawan kawan seronoknyer . tak lah gitu tapi ok lah dari aku menanam lemak di rumah tidur pukul 4 hingga 1 pm . inilah anak dara moden wawasan 2020 .

time cuti cuti ni memang malas dan memalaskan patutlah kerajaan kedekut nak bagi cuti . sebab spesis macam aku ni jadi malas semalas malasnya . sebenarnya aku tak boleh pergi trip ni tapi dengan bantuan muka kesian aku pergi , aku memang hebat . sangat hebat . hehe


inilah dia benda cute bersengeh . oh malam sebelum pergi tu packing barang barang dengan penuh rakus , dan bawa satu guni baju dah macam nak lari rumah padahal tiga hari je padahal dalam kelantan je
nampak lah kesungguhan kanak kanak tu . dan sebelum pergi keluar dengan biha mira beli barang barang bbq kat tesco . bahagia dapat jadi mak sellama 3 jam

 
 sampai kat sekolah terus naik bas sekolah nak tercabut tayar worth la jygak Rm 450 sewa .. sampai sana dalam satu jam kot huhu . dan rasa la worth walaupun service macam celaka sikit . dan pantai dia cantik dan bersih je hehe


nampakkah muka kekoyaan dan perasan seksi di situ . terima kasih kepada make up haha . ok sambung cerita sampai sana amik 3 bilik satu untuk laki dan 2 untuk perempuan . memang semak ah dalam bilik tunggang langgang jasa sifat kemalasan semuanya dan berkubang lanang . haha tapi ok ah . malam pertama bbq pastu malam tu main truth or dare dengan diaorang memang terbongkar segala cerita cinta dan cerita cerita yang berhabuk dalam hati wkwkwkwkwkw .


pergi sana tak bawa dslr pakai phone je amik gambar . memang rugi ah tak pakai camera film rugii ohh .. tp ok ah mengharap kan cam iphone yang tak berapa nak jelas ni . haha . ah kita orang amik bilik garden view sebab takut tak cukup bajet hahaha . nampak lah semangat berjimat cermat di situ .


sampai sana terus terjun kolam memang nampak lah semangat kanak kanak . haha masa ni oklah tak ramai sangat orang .  memang pool kitaorang legend tanpa kami kedaan senyap haduirnya kami memeriuhkan keadaan haha .


inilah kanak kanak hahaha tapi sayangnya tak cukup aku memang tak ada sebab amik gambar lorna melayan madi di pantai dan yang laki main kolam faiqah biha kat cafe . semua buat haluan sendiri masa ni . dan dumi main bola sorang sorang ,. memang bapak susah nak handle .


elelelel saya lah pelakon utama , bulerghj nak muntah . hahha okok dah .



masa ni dalam bilik otw nak pergi bbq . everything was fine . vaish shepeaking lah pulaks hahaaha . k dah miuntah . hahha

pantai dia memang aman makmur . boleh lah nak bercintan cintun kat sini . aku memang sengeh je lah team tak ada pakwe memang jellllous lah tengok couple lain berbahagia . sabarlah sayang ku wkwkwwkw .


wawa dan elly dan yati dan shasha dan miya dan farah dana saya berada di cafe sudara ni . makanan dia kira ok ah sedap aku order chicken chop dia memang puas hati dan nasi goreng dia cucur udang semua perfectoo tapi sayang air dia macam celaka punyalah sikit satu gelas rm 3 memang kedekut ah . aku pantang orang kedekut ni hahaha aku kedekut tak apa cuma jangan orang lain . haha . k dah .




ni masa last day amik gambar sekali tapi keri tak ada masa ni sebab tolong amik gambar memang tak gempak tak ngam ngam macam segi empat tepat . haha .


from left faiqah,mira,sabiha,lorna and her husband madi , syahir , dan aku paling cunmelz lisha ,miya ,elly yati dan yang belakang dari kanan wawa , shasha , farah ,pook sak , london dan dumi dan pengambil gambar keri haha thanks for the memories and this is very special walaupun kitaorang gaduh dan sikit je orang dengan ketiadaan makanan kita kongsi sekali .. malam malam teman kitaorang ke cafe dan sudi main game kanak kanak truth or dare , game im dead dan nomber memang syok . haha dan kat kolam main tarik tali piggy back . main poolis anti wan to jaga polis mati pencuri jaga , hahaha and all those kiddo things fart in the pool . we laugh together hahaha then tengok movie sekali . and that was really fun . ahaha really thanks tooo you all forever be friends hehe , :D . someday we will do this again after SPM maybe . haha


dah abang lisha dah marah hahaha . ok lah thanks for reading aku nak pergi basuh baju yang bertimbiun dan jemur jemur di malam malam . ini memang kerja favourite saya . oleh itu .. assaalamualaikun and please pray fpr gaza :)

No comments:

Post a Comment