Saturday, November 10, 2012

101112

assalamualaikum

dah cuti sekolah kan ? hari hari yang sangat indah . haha . sekarang baru sempat nak update since it was final examination last week . alhamdulilah everything was alright hehe . cuma account mati selama 3 jam dalam dewan  . sebab aku tak prepare pun hmm .. berserah kepada takdir .

sempena cuti memang banyak to-do list . dan sangat sibuk 2 bulan sekarang sebentar je . aku kena cari part time job aku dah apply 5 tempat tapi masih belum dapat any calls from theme .ah susah kan ? hmm esok kena cari lagi . aku kena usaha cari duit jugak 2 bulan ni . banyak benda nak buat sebab tahun depan nak spm aku kena tampung diri aku sendiri sedkit aku tak boleh harapkan parents aku . aajaaa ajjjaaaa FIGHTING !! pray for me hehe  .

dan aku jugak kena cover balik silibus form 4 . banyak sangat sangkut . ah letih letih letih . kena simpan tempat belajar lagi buku buku yang tak guna . ah .

tengok aku senyuman bahagia pengubat rindu hati sehun . k . hahaha
one of my favorite chocolate blended with wipped cream hehe treated by papa lorna . ahh rindu nya nak minum bapak harga rm 7.5 mahu tak sedap hari hari minum makan ikan kering aku . hua hua


sabbi sabbiha terima kasih ye jadi driver aku hua hua . ok lah babai :)

No comments:

Post a Comment