Tuesday, November 27, 2012

Freedom

Assalamualaikum

happy nyer ngak budak bioul dah freedom . aku . hmm tak berfreedom mana la woi . tahun depan dah spm . cepat nya masa since form 1 i have been here until now form 5  mungkin sampai aku masuk u mungkin sampai kahwin dan mungkin sampai ada anak . cepat nya kitaran manusia . macam tak masuk akal . haha . apa pun insyallah . haha

for what i have been through .. im not ready yet to face all of this . been loved and hurted its hard to get up and forget all of these memories .ahahaha . tapi begitulah berpijak di bumi nyata aku kena sedar jugak .  realizing everything im better off .

so plan untuk form 5 semestinya aku nak straight a's .. dah tak nak dapat 5A macam PMR . too bad aku kena buat sesuatu huahua . ok aku plan nak duduk asrama jadi tak ada lah aku berkepit sangat dengan phone internet dan semua jenis shit . jadi aku pun sedikit sebanyak akan tinggalkan dunia blogger . haha ill miss this moment .

jadi tusyeng dah siap kan aku dah ready untuk fightingg !!! haha ok lah .. em ada satu cerita lagi .tapi malu nak cerita . sebenarnya dan rasa keletihan kaki .

abah nak spec baru hmm ,
tak ah aku terjatuh cinta wuwuuw tapi dengan user twitter haha . tak boleh nak cakap sebab aku selalu fikir pasal dia tunggu tweets dia . aku dah jadi gila . haha . k dah . nak masak maggie hehe . ok ajaaa ajjaaaa fightingggg lisha nabilah zulkifke



No comments:

Post a Comment