Saturday, August 18, 2012

laye laye

Assalamualaikum

sedar tak sedar hari ni dah habis puasa sedar tak sedar sekarang dah dengar takbir raya sedar tak sedar esok suatu hari yang baru hari kemenangan kita hari raya kita hari raya aidilfitri kita.

dah sebulan aku tak update blog . memang lama sangat . lama sangat tinggal alam blogger dan lama sangat rasanya tak buka laptop . malam di malam raya malam bedil bedil tergerak jugak hati nak update .



kemas rumah dah siap baju raya dah beres semua ditanggung beres tapi tahun tak ada feel sangat nak raya . apa yanng aku mintak tak terjadi sebelum raya . hmm . memang kena tanam sabar dan iman kuat kuat . aku sedih . tapi tuhan sedang merancang lebih baik . put trust on him . itu prinsip aku .



jadi ni tahun keempat rasanya aku beraya dengan blogger since form 1 blog ni terbina . haha memang putaran bumi semakin hari semakin cepat . rasa pelik pun ada .

jadi sempena raya ni memang lah kena minta maaf dengan semua orang . jadi aku lisha nabilah zulkifle mengucapkan selamat hari raya dan maaf zahir batin atas ksilapan aku yang sengaja ke tak sengaja ke . haha ! koshong koshong lah titew


No comments:

Post a Comment