Sunday, July 22, 2012

Rasa Kuih

Assalamualaikum

lama tak bertapa di depan laptop mengetuk ngetok huruf huruf . dah laaaaama rasanya . semakin hari semakin hilang semngat nak update blog . hanya mampu dan rajin nak baca blog orang lain . yang sendiri malas tahap candi borobodur =.=.



puasa kali ni tak rasa apa apa mungkin cepat sangat . waktu berlalu aku sendiri tak sedar dah nak habis zaman bujang form 4 memandangkan ketinggian aku tak meningkat . selagi itu aku tak ingat aku dah nak masuk form 5 . nak masuk dewan . hua takut tangan ketar nak terkencing nak amik SPM.



yang lalu dah lalu . aku dah tahu segalanya apa yang berlaku pada aku . penipuan manusia yang egois tak takut azab tuhan . aku bukan nak menghukum . selagi aku masih hidup aku tak akan maafkan kau . alllah sayang aku . sekelip mata aku dapat tahu kebenaran dengan cara tak kebutulan . kunfayakun .



angan aku tinggi kali ni matlamat aku nak jadi muslimah yang terbaik tidak mengapa tidak mampu menjadi pelajar terbaik pelajar tercantik pelajar terseksi, tertinggi . aku ingin ke jannah . itu impian aku . ingin mencari yang hakiki sinar pasti .

lepas raya ni insyallah aku nak ambil kursus . nak buka cafe . nanti datanglah . insyallah kalau rezeki melimpah hehehehe . tak sabar .

walaubagaimanapun,isi lah ramadhan ni dengan terbaik mungkin ramadhan ini terakhir untuk kita . masa depan rahsia tuhan selamat beramal :)







No comments:

Post a Comment