Monday, June 4, 2012

gua

Assalamualaikum

malam ni nak memberontak . malam ni aku nak mogok habis habisan . malam ni mata macam ikan kerapu . jarum dah tertunjuk pukul 3 . aku cuba tidur pusing kanan pusing kiri tengok syiling dengar lagu rindu seseorang . buat bodoh . hakikatnya aku tak boleh tidur . entah penyakit apa .

aku pernah dikecewakan kau pun tahu . aku tak kisah lah kau nak menghanjing kat mana sekalipun aku tak kisah . aku dah tak nak membabil buta fikir pasal kau . kau pula ? buat bodoh . oh lelaki .

pergi sekolah malas cuti pun boring . sebenarnya aku sendiri tak tahu apa yang aku nak sebenarnya . dan untunglah homework addmath tak sentuh . ah batak kau . aku tak kisah . cuti ni aku nak buat bodoh . bodoh dan bodoh .


otak dah serabai  tak tahu nak susun kata kata sekarang . rasa serabut dan celaru ah semuanya .


ah gua malas lu boleh jalan . gu tak kesah sama lu . banyak lah gua gua kinabalu . ah aku letih assalamualaikum . selamat malam dan pagi . moga esok lebih baik dari hari lusa . oh tuhan .

No comments:

Post a Comment