Saturday, June 16, 2012

bangang

Assalamualaikum



gua tak pernah rasa bangang cenggini gua bangang sebab gua kebosanan lu apa tahu . gua bukak buku gua menguap gua landing gua takleh tidur . gua memang dah sinting .

kerja sekolah bertimbun bagai nak rak . ah gua tak kisah esok gua ponteng sekolah . gua bosan dengan perhimpunan  . dunia ini ana yang punya .

malam ni kita main gua gua lu lu. nampak comel je guna gua . ah gua comel . lu apa tahu .

esok hari bapak sedunia . ah gua mahu wish tapi gua malu *tutup muka dengan kuali* . bapak gua comel macam gua .

gua tak tahu natam apa mahu tulis . gua bosan . gua sakit belakang . gua sakit gigi . semua ni gara gara gua kunyah air batu . ah gua tak peduli .

siang malam gua tak leh tidur . gua dah kemaruk gila rasanya . gua dah tak normal .

lu syahir gua dah tak nak peduli sama lu . lu hidup lu gua hidup gua . gua tak perlukan lu . lu gila mesej gua macam gua awek lu  . boleh jalan .


























lu hidup lu . gua hidup gua . gua happy sama lu . lu tak mahu kacau hidup gua . gua benci begitu banyak lelaki kepala bual seperti lu . lu bukan barang gua . jadi lu jangan emo seperti gua barang lu . lu boleh tidur . assalamulaikum dan seumur hidup aku tak pernah aku rasa sebenci ini terhadap lelaki . maaf .

No comments:

Post a Comment