Sunday, February 19, 2012

hai

Assalamualaikum

hai hai hai hai hai dah lama tak berhai hai yeeeee .. biasalah sedang berhai hai dengan kimia sekarang .. kimia sangat sombong saya bagi hai dia tak reply . patah punah beranah ranah pinah hati . sebentar lagi pkbs 1 datang nak berhai hai .. sakit kepala pun turut berhai hai . kira mati lah hai lepas ni =3=

rasa menyesal rasa tak boleh nak cakap besar rasa macam orang gila bila naik upper form saya 
tak tahu celah gigi mana bestnya jadi budak atas tingkatan . 
 hidup dah macam kucing maling ikan . sangat terlampau sibuk mengalahkan pejabat kerajaan . aku rasa aku dah berkerjaya sekarang pagi pergi petang balik .


 senyum dan senyum pura pura bahagia pura pura hidup tak merana
pura pura kaya . itu lah keadaan sekarang sungguh dan sangat hipokrit aku rasa macam 
nak terloloook loloook depan semua orang aku nak zaman  form 3 . tapi hidup
memang tak boleh nak main putar putar macam lollipop dalam mulut
aaah betapa bosan nya jadi pelajar.



pening kepala .  hidup merana otak kiri hampir
nak musnah dah nak berkecai kecai macam sambal belacan .
otak kanan sudah macam kucing hilang anak tengah tengah
fikirkan PKBS1 . penyeksaan ini tak akan pernah pupus macam dinasour


nasib baik lagu we are the champion penyumbang semangat tegar untuk otak aku terus hidup macam dynamo basikal buruk . ha-ha a-g-a-a-k l-u-c-u .


*bosan tengok orang gila pakai baju sekolah kain tudung sekolah .


mereka penyumbang . banyak sangat memberi sumbangan . sumbang kentut secara free pun ada . dah lah merapu meracau i nak mandi wwachiouuuauauaa babai :)

No comments:

Post a Comment