Wednesday, March 14, 2012

ForeverAlone

Assalamualaikum .

dah lama dah tak bercakap seorang diri . yes seorang diri kehidupan foreveralone . kehidupan macam  mensunyikan bila semua orang lari dari kita . tak suka dengan kita . tak suka dengan muka kita . dan tak sukakan aku terutamanya . malang kan ? bila semua orang judge dari segi muka bila semua orang inginkan sangat perfection . dan aku manusia memang jauh dari perfection jauh dari sifat yang semua orang nak . jadi foreveralone lah kitewwwwwwww .

aku yang pendek tuu . aku yang hodoh tuuu semua itu aku . aku akui aku memang tak cukup pakej nak kawan dengan kau wahai anak adam haha . kau kan suka yang freehair , sexay haha yang tepi jalan tu yang pelalalalalalala tuuuu . haha never mind i'll find someone like you . haha sedap sedap aku cakap sebab aku tahu kau tak akan baca ahaks >.< .



ada meh anis syafira tak ? ahaks . perasan lebih muka aku pun banyak make up . haha tok nacurel langsungg ! haha . jelas kecacatan muka . .

semalam ada bbq dan semalam aku kecewa ahaks . entahlah kecewa kenapakah .

aku memang kritikal masalah ketinggian . apa boleh buat . foreveralone . haha . malas nak masuk gambar sebab entah +_____+.


entah why why why aku suka gambar ni haha . kamal tolak kepala aku macam fish haha aku menggaru kepala kerana ada kutu ahaks . astalavista babai :) happy happy holidayyy!

No comments:

Post a Comment