Friday, January 20, 2012

time

 Assalamualaikum
masa cepat sangat berjalan sampai aku dah letih berkoco koco nak meng hambat hambat . ok loghat apa aku guna ni ?
semalam aku pasang ayat dalam hati aku dah cukup dewasa . in fact aku tak . tiada yang berubah . setiap tahun , masa detik waktu tak ada apa yang berubah . hnya kalendar yang berubah .
semalam aku dah jumpa crush yang ni kali ke 5 aku rasa aku cop tanda berdaftar iaitu crush . in fact aku tak pernah jatuh cinta dengan sepunuh hati pun . hati ini sangat playgirl . bukan saya . tolong faham .
dan mungkin dia hensem buat aku sangkut bergayut . tapi IN FACT dulu aku benci dia dan sekarang dan detik ini aku jadi terjatuh pula . tuhan toloong .
tapi aku tahu dia tak pernah sangkut dengan aku . haha . itu lah FACT .
Semalam aku cuba mengenangkan nasib . bila aku nak tinggi ? itu lah FACT . tiada manusia yang sempurna .

ini zaman 2005 . kira denga tangan dah berapa tahun . muka tu masih suci macam baju canggih yang baru beli .


dan sekarang 2012 dah jadi macam ni . sumpah mak aku pasti meenyesal lahirkan aku . hahaha ! .. ok my perut is berdangdut right now and my kepala is shocking . haha ok bai nite :)



No comments:

Post a Comment