Saturday, December 3, 2011

warganegara tadika

#mukadimah
Happy Birthday Pittbul Botak LA!
30 nov lahirnya ada beradik pittbul
30 nov hari berkumpulnya warganegara tadika 
30 nov hari main malu malu dunia
30 nov akan ku kenang sampai tua kerepot
30 nov disebabkan aku dah berani kacau orang orang tua
30 nov habis duit aku . hahahahaha
30 nov hari bertemunya si pemalu dan si kodok hijau . ewah .
30 nov 2011 lah hari yang paling istimewa berbanding tahun lepas . even aku pokai even makan kek 28 hinggit sahaja even tak ada boyfie even tak ada suami . wah . aku bijak .
walaubagaimanapun 30 nov tetap dalam hati . ewah .

alkishanya bermula di sebuah planet bumi di mana Lorna dan yati dan elly berjalang jalang ke rumah ku bersama sebutir matahari di atas kepala . setelah mereka tiba aku sebagai sleeping ugly baru bangun dan ia jam 2 petang . dan aku pun mandi dan cepat cepat memakai baju ,seluar , kain tudung dan tak sempat nak bermesra dengan make up . oh tidak .

Setelah siap berdramatic ayah ku membawa ke taman tengku anis . tempat penyokong planet bumi hijau . lalu kami ke tempat warna merah dan buah buahan iaitu tutti fruitti .


benda pink ini sangat mahal . jadi sila lah beli . dan seperti wanita lain kami suka berposing posing mengambil gambar seperti carta wanita control cute . ewah .


yes mereka sangat cantik dan cute dan cantik dan cute

setelah perasan cantik dalam tutti fruitti haha . kami terus ke padang nak main buat kek kat atas muka . biar nampak putih gebu macam orang korea gtuh . good idea ? .

 selesai main tepung main truth or dare . permainan ini sangat dan amatlah memalukan . bila sampai turn ak . aku kena cakap 'hai' kat pak cik sedang termenung . memang kesian kat pak cik tu . haha tak sampai 10 saat dia dah cabut . katanya tak nak bersama dengan orang gila . ok sabar ja lah . haha . part danny kena main permainan budak tadika haha amatlah memanlukan . dan yen kena bernyanyi dengan merdu lagu sekolah . wah wah sunguh merdu . Beruang Kacak dikehendaki membersihkan tiang . haha orang gaji tanpa berbayar . Khairul Mierin main lompat lompat bintang . haha . sangat sesuai . da saya rasa malas nak upload banyak banyak , silalah ke facebook saya ya . ahahah

sakan dia berangan angan nak naik kereta . hahaha . watlek bro


   sakan berlompat lompat macam tupai buas . watcool bro


Beruang Kacak hahahaha mpkb tidak berbayar . ok sabar ja lah . main main bukan main sampai lah pukul 7 then balik . dan ia amat penat dan gembira hahaha . ok layan gambar gambar yang control cute ini .

 
tudung aku macam keropok lenyai kan ? ergh fcuk hahaha


birthday perempuan . hahah 

My heart starts thumping, dangerously, for you.

No comments:

Post a Comment