Sunday, November 27, 2011

what's on your mind ?

Assalamualaikum
hari ini aku bajet buat soalan macam facebook . maaf mark saya tersasur malam ni dek kengantukkan dan ketakbetullan yang terlampau .#bagussangatlahtuh . entah lah dalam fikiran aku sekarang otak semakin gila dan hampir dah nak terputus wayar wayar disebabkan terlalu tertekan dengan perangai manusia. semua orang pernah rasa disakiti dan aku dalam situasi itu . aku tak tahu nak berhadapan dengan masa depan dengan manusia terlampau bagi harapan . sampai buat aku jadi bosan asyik berfikir dan ia memanglah  tak memberi satu lima sen pun manfaat . kalau boleh kenyang ok lah jugak tak payah aku nak susah susah korek makanan kat dapur.

dan ahri ini betapa patah tak bertumbuh apabila ayah aku tidak membenarkan aku main main piano . salahkah itu ? ya dunia memang kejam . erm. nampak nya apa yang aku inginkan dah jadi abu semua tak menjadi . aku baru berangan rangannn. wuwuw . ok sabar ja lah . sabar itu separuh dari iman . ya iman . iman aku memang ..

dan aku berharap permintaan aku untuk ke indonesia tidak mendapat tentangan yang hebat dari ayah aku . tolonglah . aku nak pergi . dan wahai duit berjinaak lah dengan ku .kerna aku akan membawa mu terbang jauh jauh . hihi berhiperbola lak titew . dan satu lagi doakan aku berjaya ke kuala lumpur 14 ni . aku nak pergi jauh jauh dari kehidupan manusia . HAHA . dan aku nak pergi disko kat KL . tolong bawakan shaye ? hikshiks . gedix melampau lak titew . pastuh doa kan aku berjaya jumpa pakwe cun cun hikshiks dah naik gataaaiy dah titew. dan aku berharap ini bukan mimpi berair liur basi ==
i wish i was better at telling people how i really feel ==.



No comments:

Post a Comment