Tuesday, November 15, 2011

dan saya rasa


gambar menerangkan segalanya . betapa aku rindu kain tudung putih ! betapa aku rindu kelas yang hijau 3 OMAR KHAYYAAM ! betapa rindu aku nak pakai baju putih kain biru itu  ! betapa rindu aku dengan peliharaan aku di sekolah ! dan betapa tak sanggup nak menunggu 100 henget masyuuk . memang bertopeng sungguh . bertopeng itu cukup indah .  terima kasih kerajaan memahami kami sebagai penggangur tidak berdaftar.

tuhan saja tahu aku memang tak sabar nak pergi sekolah esok sambil membawa satu JABIR buku teks dan duit atas kehilangan buku teks dua butir . memang membazir ==. dan juga HAI GREYSON CHANCE . == . aku sekadar join the club kami belia cintakan greyson chance .. dan #kaudiambolehtaknajwalatif? HAHAHAHAHAAHHAHAAH ! 

#maaf atas anasir hinaan saya tersengaja == .

No comments:

Post a Comment