Tuesday, August 16, 2011

Untajuk

Assalamualaikum
hari ini 16 hari bulan 8 tahun 2011 aku akan ingat sampai malaikat tarik nyawa aku.
hari ini hari buat aku jadi blank hari ini buat aku rasa berdendam hari ini jangan harap aku nak layan orang macam kau.kau ingat kawan aku barang murah ? watleeeek. hari ini hari malu sedunia aku rasa macam nak kena pancung.Hari ini jugak lah kan 5 kali aku rasa macam nak nangis tangan aku terketar mata aku beraair senyuman aku senyuman paling plastik dan muka aku panas.sampai aku nak solat tak khusyuk otak aku asyik berfikir benda yang sama.ok sabar.

Kenapa aku jadi macam ni ? hahaha. macam lucu kan ==.otak aku tak berapa nak berfungsi sekarang.
cikgu bm nak karangan sebanyak 7 dalam masa sehari ? watlek watpeace.sabar bulaang poseee nh . esok ada klass sains pukul 9 hingga 12 ok 3 jam sekali lagi watleeeeeeeeeek.demi A untuk sains ==.Hari jumaat dan sabtu jadual aku penuuuh jangan harap aku nak lenang lenang online facebook. pergi mati semuanya.
ok aku nak tidur ==.


bila bermain dengan perasaan aku menangis . bila kena marah asal aku tak nangis ?

No comments:

Post a Comment