Friday, August 12, 2011

hai


 hai datang lah kawan dengan saya :'>
hai saya suka kawan dengan orang gila :'>
hai saya suka orang yang sama jiwa dan raga macam saya :'>
hai saya pun suka lelaki :'>
pondan pun boleh juga .
tapi saya benci lelaki terlampau baik dan gila dengan perempuan
kalau boleh saya nak lelaki yang senyap macam kura kura
sebab kura kura senyap ja.kan aman dunia kan ?
sebab saya memang manusia kuat dan terlampau gila cemburu
dan cemburu saya bereerti saya benci.dan bukan sayang <3
bila saya benci . susah saya nak buat muka baik
sebab walau macam dan mana pun mesti akan keluar muka annoying yang cute saya ni.
jadi sebab tulah saya nak kawan lelaki macam kurakura.
dunia aman hati selamat.
dan ayat cinta ini untuk lelaki gedik yang saya kenal sejak tingkatan 1 lagi
entah bila dia nak keluar dari pandangan mata saya kan ?
dan entah bila awak akan berhenti 'menyibuk' rumah tangga saya.
saya dah letih.

saya dah ada twitter ;) kuno kan saya ? follow lah http://twitter.com/LishaZulkifle



No comments:

Post a Comment