Wednesday, June 29, 2011

seksa

Assalamualaikum.

apa khabar kau ? aku sihat lah jugak . lama jugak aku tak update hihihihihihii ok dah !
pukul 1 pagi ni semua orang dah tidur aku ja tercegat macam siput depan laptop entah la mata ni susah gila nak tutup.asyik terbukak tengok tv ja.jadi aku boring gila sekarang aku update lah lagi pun banyak cerita aku nak cerita yang sejak dari minggu lepas lagi aku nak cerita *ok ayat keling.

dah masuk hari keempat aku tak pergi sekolah . entah apa yang berlaku kat sekolah sumpah aku rindu kawan aku dan cikgu math.! mungkin tuhan makbul kan doa aku yang tak nak pergi sekolah . ok aku dah rasa puas duduk rumah ! aku puas dah cemuh dengan penyakit ni asyik melekat kat aku ja.Ya allah aku nak belajar math dengan cikgu ragayah nak belajar bm dengan cikgu aziz nak belajar geog dengan cikgu rusli.semua nya aku nak belajar.dan buat cikgu shazwana maaf saya tak hantar kerja kursus lagi inshaallah kalau penyakit dan parut parut yang menempel di muka ni hilang saya hantar secepat mungkin.

Dah bila sakit asyik duduk terperap kat rumah semua benda jadi nak buat.=='.betul kata mahathir melayu mudah lupa.nasib baik aku bukan melayu sangat XD.apa apa aja lah kan.


Inshaallah aku harap jumaat ni hilang dah penyakit gila ni.dah 3 bakul ubat aku makan dah 3 bakul buah aku suap harap harap bagi kesan lah kan.tuhan saja tahu betapa sakit penyakit CHICKEN PORK ni.==' aku nak muka aku yang dulu T.T sekarang dah berbutir berparut.ok takpe cool lisha jiran cakap lambat atau laun muka aku kembali asal AMINN.. lusa gua mahu beli minyak biologi XD HAHAHAH . kasi hilang parut gua ini HAHAHAHAHA.

ok sebelum aku nak masuk tidur aku nak cakap sama kawan aku nama miya.
'miya aku syukur kau dah berubah kepada miya yang dulu aku gembira sangat aku sayang kau'


Assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment