Saturday, June 18, 2011

Rindu.

Assalamualaikum.

Malam ahad ni rasa rajin ja nak tulis blog.tapi kali ni dah tak sedih sedih dah memang budjet gila aku,=='
ok malam ni nak cecerita sikit pasal kenangan kenangan lama jugak lah kan even baru 2 3 bulan lepas.takpela kira lama lah jugak.malam malam sejuk ni plus plus hujan pulak tiba tiba ja kan aku fikir fikir zaman form 2 dulu.haha dulu aku memang gila memang sah tak mature lasung tapi sekarang kurang mature jugak.=='.
Dulu hidup senang ja sebab dalam sehari ada ja cikgu tak masuk memang best budak laki siap main daun terup even esok lusa dah nak exam.kadang kadang depan cikgu pun dia orang main lagi.cikgu marah apa yang aku ingat dia orang menjawab macam cikgu tu saim baik dia orang sendiri.gila.

Dulu duit senang ja masuk =='.
Dulu senang nak dapat A bila pkbs.sebab cikgu memang over baik hati bagi markah free.
Dulu aku pendek dari sekarang,AHAHA
Dulu aku selalu mengumpat tak kira la senior ke junior ke habis ke pergi umpat.dah macam mana benci sangat . mengumpat lah bagus kan ?
Dulu tak payah nak fikir pasal PMR.
Dulu aku selalu buat kecoh dalam kelas.sampai gaduh ? memang aku gila.ya gila kuasa.
Dulu ada dia.
Dulu seluar jean yang aku sayang masih muat.
Dulu tak pakai spec pun.
Dulu sedap meniru exam akhir tahun XD memang jawapan straight !
Dulu form2 ada PCA.tapi budak form 2 sekarang tak ada PCA.memang tak aci.
Dulu  apa apa aja lah.



Even tahun lepas banyak pekara manis manis tapi tahun lepas jugak aku banyak masalah.masalah dengan perempuan yang sejak aku form 1 dia tak pernah nak puas hati.
tapi yang aku paling bersyukur aku tak putus kawan lagi dengan kawan aku.even ada lah jugak kan renggang sekali dua tapi boleh bawa berbincang persahabatan mana kan yang tak pernah gaduh semua.haha 15 tahun aku hidup first time aku ada kawan kawan yang tahan dengan segala perangai aku.terima kasih yati lona elly miya farah.haha sampai aku kawin dah beranak pinak bercucu semua inshaallah aku tak akan lupakan kau ;)
rindu spec lama yang hilang entah kemana.
Walaubagaimanapun hidup kena terus sama ada aku nak ke tak kena lalui juga sampailah aku berjumpa dengan maut aku sendiri.hidup sekali dan hidup sementara isi lah macam mana pun dengan happy ke sedih ke biar sampai balance. assalamualaikum selamat malam mungkin entry last aku untuk seminggu XD hahaahah.




No comments:

Post a Comment