Saturday, July 2, 2011

mujurlah.

Assalamualaikum

Hai ? hari ni sepatutnya aku tidur awal esok dah hari ahad jadi bila hari ahad bebudak kecik ke panjang ke kena bangun pagi pagi mandi naik kereta pergi sekolah.tapi aku rasa ramai buat cuti bapak sendiri esok sebab larian 1 malaysia.apa daa~apa apa aja lah asal bahagia.

Malam ni aku rasa janggaaaaal entah laah tak tahu kenapa.fikir kan aku punya jodoh kot ? annoying gila.biasalah orang buhjeeeng mesti lewww . apa apa aja lah. tup tup aku dah masuk bulan july pastu bulan ogos.dan bila bulan ogos dah trial pmr.dan aku patut sedar dari sekarang bahawa ini bukan mimpi ini realiti.dah 7 bulan aku tidur entah bila nak bangun kan.kalau aku bangun pun aku tetap tidur balik . ala biasa la orang melayu menanam tebu di bibir.

Tapi  bila kena chicken pox ni lambat betul nak hilang parut dia.sejujurrrnya lah kan esok aku dah boleh jejak aku pnya kaki berbulu ni ke sekolah tapi i maluww lewww muka i compang campingsss lagi ni.dah la esok assembly lagi la maluww i..apa apa aja lah yang penting minggu ni aku kena masuk sekolah jugak aku punya kerja kursus tak hantar lagi.entah entah aku manusia terakhir yang hantar.

PMR dah nak dekat aku kena usaha sebab mathematic aku masih bertunggang langgang . Peta dunia geografi aku pun tak pandai bebeenoww lagi . Sejarah bab umno aku masih bengong~ . BM mashaallah susah sangat aku nak karang sebab aku punya otak memang tak pandai nak ngarang~ . BI amaaaigaaad~ i punya graaammar you macam tempoyak strawberry! . PAI aku punya jawapan tak pernah nak tepat macam dalam GLA.

Apa apa aja lah.kalau cakap saja tak ada guna.aku kena usaha hihi # ok janji manis lagi =='.apa apa sahajalaaah ok lah aku nak groh groh dulu babai ;))



No comments:

Post a Comment