Saturday, January 19, 2013

evening

Assalamualaikum

angin dah bertiup tiup kesejukkan duduk di wakaf mengenang nasib kerja sekolah bertambung yang belum disudahkan . tahun ni sangat penat lagi memenatkan addmath pun aku dah fedup tak tahu nak buat macam mana . but i have to strive though .

chemistry setakat ni ok cuma addmath aku rusim tahap bapak ni . aaaa !!! tapi baru awal tahun insyallah sempat kot kih kih kih ..

sebenarnya ada benda nak dikongsikan maksud aku nak meluahkan aku cuma rasa hubungan sesama manusia ni susah nak jagakan ? kalau ada pun mesti tak stay lama mesti ada pengakhiran .

dan aku rasa sekarang aku berada di peringkat pengakhiran . lama lama rasa macam i cant stay along with my friends or people . feels like i want to live alone in this world .

hmm tu je lah apa yang dirasakan .



biasalah mesti ada gambar tersengeh heheheeh

  


bagaimanapun terima kasih kepada elllyyyyyyy and miyaaaaaa hahaha hadiah anda sangat comel :) iloveee youuu .. ok lah nak sambung tidur night :D

No comments:

Post a Comment