Wednesday, April 18, 2012

konon

Assalamualaikum
tak ada apa nak tulis cuma sakit di hati buat tangan aku nak menari nari tulis jugak . sakit hati bila ditipu , dibodohkan,dimainkan dengan orang yang paling kita percaya dengan orang yang paling kita sayang . tapi dengan 1 saat aku dapat rasa sayang aku kasih aku dah hilang .. hilang buat aku rasa kosong , termenung memikirkan perkara yang dia DAH buat dekat aku .


 mungkin ungkapan 'maaf' bagi kau boleh buatkan aku jadi aku seperti dulu . tapi aku dah jadi orang lain dan kau orang lain . kau guna kan aku untuk kesukaan kau , gunakan aku nak isi masa kau dngan perkara bodoh , dan gunakan aku untuk melepaskan niat jahat kau . betapa dosanya kau . kau dah keji di mata aku .


muka aku senyum aku tawa aku cerita aku duka aku semuanya aku sorokkan dari kau . kau tak layak
untuk aku dan tak layak untuk semua orang . aku harap kau sedar walaupun sebesar zarah 
kau kenakan aku dan selitre air mata aku kau bazir sebentuk hati aku dah punah ranahkan .
kejinya kau. 


tuhan itu adil allah itu tetap akan balas dan ayat what goes around comes around itu wujud dan dunia ini picang "Bila mereka menilai, kau biarkan. Bila mereka memandang dengan pandangan keji itu, kau serongkan penglihatan kau. Bila mereka memberi sampah, kau terima. Bila mereka merungut, kau dengar. Bila mereka mengutuk, kau diamkan. Bila mereka menghina, kau punya Allah. Bila mereka mencaci, kau harus ingat bahawa kau hidup berpaksikan DOA. Bila mereka penat, mereka akan berhenti. Allah itu maha Adil. Hukuman putaran alam itu wujud. Qada’ Qadar Allah itu ada."-ainul
dan kau , kau dan kau . 3 manusia aku akan ingat sampai malaikat tarik nyawa aku sampai aku dah gugur dari bumi sampai suati hari nanti aku di padang masyar mungkin hari ini dan esok aku tak akan maafkan kau . 
kau tetap kawan aku dan aku anggap kau bukan lawan aku kau sejarah aku . kita kawan hanya kawan 
kawan sampai mati lah konon.


No comments:

Post a Comment