Saturday, January 7, 2012

PA

Assalamualaikum

tak perlu cakap banyak . tak perlu hipokrit sangat . tak perlu cute sangat . tak perlu terlebih bnyak songeh sangat lah kan :) PEACETOTHEWORLD! . 

dengan penuh nikmat kesyukuran minggu orientasi dengan bangga dan cintanya sudah tamat . woot woot . betapa senangnya hati kan ? 

celik sana celik sini fikir san fikir sini aku amik prinsip akaun . memang bodoh kan ? tak ia cute :O . 
tak apa cita cita saya nak menjadi businesswomaaan berjaya . amat perasaan bunyi . why is why is because ? ok pening .

the because is aku fikir bio itu perlu dan banyak menggunakan otak . aku memang anti anta bnda benda otak . kalau akaun alhamdulilah otak aku boleh memnembak kokse kokdam . dan kalau aku lulus akaun aku akan dapat sijil antarabangsa . bukan kah itu benda hot ? :O

tak payah nak gedik sangat zayn malik . anda tidak cool XD . hahaha . sekali sekala zayn malik harus diterima kutukan berbanding kepujiaan . kerana dia tidak menarik nafsu saya yang rakus ini . ok gurau . saya cuba untuk memahami arus kemodenan yang orang orang perempuan yang sedang gila-kan one direction . saya cuba .. 


pss : Happy Belated Birthday  MainnaArrhmn . 

No comments:

Post a Comment