Tuesday, January 3, 2012

botinggs

Assalamualaikum

mukadimah : kau faham tajuk entry aku ? memang sah kau tak normal kalau kau tak faham kiranya aku yang paling bijak bahasa melayu di sini .

betul orang tua tua kata jodoh tak kemana . ok . bukan hal jodoh sebenarnya . hal hati ? ah tidak . hal jiwa . ya hal jiwa . sejak dari tadi aku asyik berfikikir memerah , mengugut , menapar , memberus otak aku tentang aliran untuk form 4 . ya hal ini belum tamat .


dan ini amat mencarut dan terlampau cute kan ?

semuanya belum tamat orientasi yang macam menyampah sangat , kata kata cikgu yang manis . semuanya bagi aku kepuasan bahawa sekolah itu seronok sebenarnya . status lepasan lepasan spm yang meng-annoyingkan .'adiks-adikss eshokshekolahs tuhss' pergi mampus lah akak cantik dan abang henshem .

first day sekolah amat lah tidak cantik tahun ni . haha . cantik sebab boleh bergedik dengan kawan kawan dan amat tak cantik cikgu menumpang gedik dengan memberi ceramah yang memang sejak azali selalu dan selalunya perkara yang sama . amatlah merimaskan . tak apa saya bagi kelonggaran untuk cikgu membobel di hadapan dan saya akan membekakkan telingan saya yang cute .

ok entry kali ini penuh memberontak . siapa yang baca pun turut memberontak . comeh on thiz iz life . yuh noh rite ?

asam dalam jawa . kura dalam perahu . hati dalam perut . hari ini tetap terbaik . kerana kerana kerana ? kerana saya dapat berjumpa dengan segala jenis manusia , kawan , musuh , mr fishy dan keropok 10 shen . cukup buat aku seseenang hati . hew hew . dan saya merindui senior tahun lepas . saya terpaksa jujur kerana patah seribu hati ku .

12.31 a.m . rileks bos . malam masih bujang dan aku masih janda . tak perlu dikhuwatirkan . hidup kena aktif baru lah tak sakit jantung .

saya rasa saya nak belajar prinsip akaun . saya memang agahs . tak apa cikgu saya kata nenek saya kata sekolah saya kata mak pak saya kata usaha tangga kejayaan ,. jadi belajar sayangku~


ini zaman indus . abaikan 
once maherian always maherian :O




No comments:

Post a Comment