Thursday, December 22, 2011

khamis yang spontan.

Assalamualaikum

3 jam dah berlalu dan aku dah tahu  keputusan benda 8 alah tuh . alhamdulilah kali ni bneda alah tu tak buat aku menangis terlolok meneeepik . semuanya baik . semuanya sederhana tangan ke dada mata ke atas 5A 3B telah berjaya dikutip oleh aku .


 dan saya sepertii



 kan tengok dan tengok dan selamat berbilaang . hew hew . ok aku bukan nak bangga diri


'eleh dapat 5A pom nak heboh satu dunia dah la ciput kalau 8 blh lah gak '

ok aku ingin nak membetulkan otak kau yang seweng sebelah tuh . aku tak terniat nak menunjuk 5 benda yang super duper nih . aku cuma nak menenangkan hati aku dan aku ingin tunjuk rasa syukur bukan rasa sedih atas apa yang tuhan atkdirkan untuk aku . mungkin kau menyampah dengan aku . sakit badan tengok apa yang aku cuba mereka cerita bual ni . tapi percayalah aku memang protected tak bual . jadi percaya .

mungkin apa yang aku cuba buat ini amat memalukan tunjuk slip aku yang memang awesome gila . tapi kau patut bersyukur sebab aku tunjuk tak adalah orang cakap aku ni bodoh . HAHA . ok agak aneh disitu .
Walau berapa pun aku kutip aka dapat aku simpan aku tetap kena bersykur kepada yang memberi . kepada allah yang memang selayaknya kepada mak pak aku yang tak jemu jemu ulang alik ulang alik ke sekolah hantar aku bagi alaun hari hari mak pak aku memang terbaeeeeek HAHAHA dan ma abah kak mitok maah xleh buwi 8A :'<  kepada cikgu tadika yang memang penting kerana ajar aku menulis dan membaca . tanpa cikgu cikgu tadika entah apa akan jadi terhadap slip aku kan ? dan kepada cikgu kelas aku memang double prettaay awesome cikgu ragayah, cikgu aziz ,tecer misz , cikgu rahimah , tecer foo cikgu surihani , cikgu zaidi dan para kerabat diraja guru maha mulia . dan kepada adik junior aku yang doa untuk aku . haha . . budak 3 omar khayyam , batch 0913 atau senang cerita seluruh warga maher ==' .

dan sumber semangat aku elly,lorna,yati,shasha,miya, farah tahniah kau orang semua dapat 7A ! terbaeek punya ~ aku harap next year kita kelas sekali belajar bio sekali belajar addmath sekali belajar fizik sekali makan sekali jalan sekali kawat sekali . semuanya aku nak sekali . aku akan paksa juga kau kau kau dan kau kelas sekali ngn aku HAHAAHAHAHAH !









2 comments: