Monday, December 26, 2011

24.12.1996

Assalamualaikum

orang kata hidup ini umpama roda yang sentiasa berpusing kadang kadang terhenti di atas kadang kadang di bawah . bila berada di atas bermakna kita gembira . bila di bawah bermakna kita kesedihan.

aku bukan nak perasaan bagus tentang kehidupan tapi apa yang aku karang kat atas tuh memang betul . even 15 tahun aku hidup aku beroda roda aku dah dapat rasa pelbagai kenikmatan yang tuhan bagi secara langsung ataupun tak . ok sebenarnya point aku disini bukan tentang kehidupan macam roda tetapi kesyukuran aku terhadap tuhan sempena kenikmatan 15 tahun aku hidup . ia cukup bermakna . terima kasih ya allah

24 hari bulan 12 kali ni tak lah istimewa sangat aku tak sambut macam show dalam astro sweeet 16 pun , aku tak dapat hadiah bergunung ganung dari santa claus pun  aku tak dapat kek secret recipe pun . aku cuma dapat 253 wish dari facebook , wish dari mak bapak aku , dan aku dapat bersama lorna ahlaami selama 24 jam . alhamdulilah dah cukup bagi aku walaupun ia tak seperfect dan tak seperti yang aku nak nak kan . :) . dan sekali lagi aku cakap alhamdulillah .

semalam dah buat rundingan keluarga bahagia aku cuba membuat permohonan
'abah nok xperia boleh' *dengan penuh gewdix habis . tapi malangnya permohonan ditolak aaaa *hentakkaki.
hmm bukan rezeki aku untuk kali ke 100 macam shait pun ada sikit . jadi pokoknya disini birthday tahun ni tak dapat hadiah . memang tak adil bagi ku dan bagi mu juga . actually itu lirik lagu yuna ==.

tak ada inti entry aku kali ni tak ada makian tak ada cintaan tak ada kebahagiaaan woot woot poyo habis.
cuma ada intian  terima kasih dari aku kepada yang wish memang terbaeeeeek tapi aku berasap asap punggung aku asyik duk main thanks . hehe . tak apa sekali setahun .

aku duk dengo budak 8A dapat duit hew hew untung kome shumenye kitew dapat taek je . ini lah keuntungan jadi kanak-kanak poyo dan malas habis macam aku . haha . jadi kepada adikadik aan berlajar lah rajin rajin . aku memang suka bagi nasihat berbuiih buih macam sabun kalau aku sendiri berbuihh buihh malas aku nak buat . hahaha . sebelum aku lupa ada budak main ngepa gambar aku buat prof pic . aku tanya 'mung ambik mano gambar aku ?' dia membalas bisikan jiwa aku 'sayo amek dale google shoory awoks' . ok baguslah . aku malas nak perbesarkan masaalah macam taik ayam ni . budak tuh terus tukar def dia. bagus habis lew tu . aku tak print screen aku malas lagipun aku malas nak sebar satu dunia . tapi aku TERsebar jugak . haha


spent life with who makes you happy not who you have to impress .

No comments:

Post a Comment