Thursday, June 2, 2011

out.


Assalamualaikum

hai kau apa khabar ? best cuti ? ergh =='.ok cuti ini amat bahagia sebab aku tak perlu susah susah nak bangun pagi pagi pergi sekolah.sumpah aku dah mual dengan semua ini cepat cepat lah spm =='..ok sebenarnya entry ni entah apa apa pun .aku boring ja rasa.. hari hari perkara sama..
ok esok ak nak ikut jiran aku pergi kampung.dah lama aku tak duduk dalam hutan hidup bersama air terjun.dan lagi pun dah lama aku tak naik bus dah 3 tahun . aku rasa macam rindu gila..

nah kiss untuk kau.*budget howwwt aku =='.akhir akhir ni aku rasa macam nak timbuk orang !! entah kenapa rasa bosan dengan semua orang kalau boleh aku nak bunuh ==' memang sah aku masuk setan XD.jadi disebabkan aku banyak buat perangai tempoh hari aku nak mintak maaf lah kan kat siapa siapa yang aku terover cakap ke apa ka apa apa ja lah ==' terutama yang main wall to wall dengan aku HAHA.

dua dua gambar ni memang budjet putih lah sangat kan ? gila.ok lah dua hari aku takda rasa macam best dapat tinggal kan keluarga pergi bercuti sorang sorang XD AHAHA .ok bai salam
ok satu lagi .. apa macam blog aku ?XD yang baru punya.sebenarnya aku malasss nak tukar background semua nih . cuma yang dulu rosak sebab visitor tak boleh coment dalam entry aku.entah kenapa jadi macam tuh.bila tukar ni dah ok takde masalah hihi.bai kirim salam kat mak kau.cakap aku sayang dia.




No comments:

Post a Comment