Sunday, May 29, 2011

miaaahahahaha~

Assalamualaikum ;)

miaaahhhaahhaa bunyi piglet dalam angry bird.hahhaaha main game angry bird selalu buat aku geram !! ergh geram nak sepak sepak piglet semua tuh!!.ok malam ni aku cuba tak nak tulis blog sedih sedih seeedih.haha dah letih dah nak mengarang semua benda tuh . jadi aku fikir aku tak perlu nak pikiyaak lagi masalah tuh.ni cuti jadi aku tak nak sia sia  masa emas aku main seseedih bagai.sakit hotak jadi.
hari ini ada kelas tapi aku ponteng sebab aku bangun lewat pagi tadi.entah kenapa semalam aku tak boleh tidur.mungki terlalu fikir pasal mimpi aku sebelum ni.sebelum ni aku mimpi aku kena patuk ular.aku takut memberi maksud yang tak baik =='.aku search dalam google ada setengah cakap kena sihir.ya allah jauh kan lah.kalau beri maksud orang nak masuk minang tak apa lah jugak XD.bergolek lah aku nanti.

Homework bertimbun semua susah susah.=='.memang baik gila cikgu..bagi kerja sekolah banyak banyak ingat ni cuti akhir tahun ke ? bapak kau !.
senyum lah senyum laaah wahai cekmek lotey.=.= *gila
selamat datang hidup penuh menyusahkan.bai assalamualaikum =.=.saya sayang cikgu saya.

4 comments:

  1. tapi sy x syg dkt ank2 murid sy..haha

    ReplyDelete
  2. hahaha mujur lah saya bukan anak murid awak XD

    ReplyDelete
  3. ohhh , ponteng kelas ea .
    huehuehue

    ReplyDelete
  4. hahaha cuti ini untuk cutu bkn untuk pg kelas XD hahahaha xpyah nk pg myusahkan je.XD

    ReplyDelete