Saturday, September 29, 2012

potatoes

assalamuaikum
 
sekarang ada rasa rindu . rindu sangat . sangat dan sangat . rindu samapai nak peluk nak borak sepanjang hari . entahlah . yang penting rindu . geram tahap moksya nak lepaskan rindu . rindu ?

rindu siapa ? rindu semua orang . rindu kawan kawan . sangat sangat rindu . kebabian apakah ini ?

kebabian ? ah tak kesahlah . wa rindu rindu rindu . asal malam ni jiwang tahap besi karat hijau ? kau jangan muntah hijau . malam ni aku nak menggedik . aku rindu . apa rindu ?



dah . dah lepas rindu / tengok gambar sekali pun dah cukup . saya memang terdesak kasih sayang mereka sekarang . izinkan saya berkasih sayang dengan tenang .

dan saya patut belajar . tahun depan dah tingkatan 5 dah 17 tahun dah senior dah boleh naik belang . dan babai .

No comments:

Post a Comment