Monday, December 19, 2011

sabar

Assalamualaikum .
sabar lisha pasti ada hikmah kan ? sabar lisha tentu nanti kau akan dapat sesuatu yang lebih baik . sabar lisha esok atau lusa atau tulat pasti hari kau punya . sabar lisha jangan buat itu dan ini nanti nanya kau .

Saya tahu dan saya begitu mengerti sabar itu separuh dari iman kan ? tapi awak memang susah nak mengerti perasaan orang yang bersabar ini dah macam shait . awak sedap dan seronok bagi nasihat yang memang kepala sakai punya nasihat . sebab awak memang tak pernah kena aniaya macam saya kena . sebab hidup awak dah macam princess ugly cover pretty . jadi awak tak payah nak sibuk sangat lah . sebab saya mudah dan cepat nak bohsaaan dengan sabar . kalau nak bagi nasihat tolong dan jangan lah guna perkataan sabar sebaiknya awak memuji saya cantik lagi bagus . barulah saya pandai nak menghargainya .

Ok selasai sudah sesi luahan perasaan menyampah .


baik sunnguh kan pakwe saya dari china ? JACK ILEBIU MUACCH .

sekarang dah pukul 5 dan aku asyik merenung masa hadapan untuk 3 hari lagi . dan tv pula asyik mengulangi sinetron entah apa apa dan agak menyampah gila . aku tak akan pernah faham cerita indonesia. ok aku dah start merapu . jadi 22 disember ni hari yang cukup istimewa . ya memang istimewa . sebab ? kalau boleh 8A aku akan diperistimewakan kalau boleh 0A aku akan diperisterikan ? memang syiok habis . aku tak bohong mak aku sendiri cakap ok aku ulangkan apa mak aku cakap
lisha kalau kau xleh A lasung baik kau kawin . xsusah kan aku lagi
aku macam OMAAAIGADDD . i loooikee kawin kawin ni ibunda tercinta . wow . memang istimewa habis

oknak cerita sikit
hari hari saya tidur lewat makan lewat mandi lewat semuanya lewat sampai sampai masa saya keluar main basikal saya hampir jatuh pengsan diserang gastrik . ! MEMANG romaaaantik gila aaan ? jatuh depan orang rama macam whatdefisy jeh hihi . ok badan lain kali buat lagi yep n_nV.
 
aku dapat rasakan aku ada keturunan panda cantik ni dengan hidung aku yang bulat eyebag macam bola pingpong pipi bulat macam nasi lewak 50 sen dan cute yang tidak dapat dinafikan :) . saya memang .
dan satu lagi sebelum hilang dari otak . kenapa aku asyik sekali post sekali delete sekali post sekali tengok dan ini demikian kerana bila saya baca dan menyelidik kembali saya sedar ia agak menyampah k boi . jom tidur .


No comments:

Post a Comment